דלקת ריאות??
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום הבת שלי בת חצי שנה כבר 3 שבועות מחרחרת,נזלת,שיעול ליחה נחנקת. הרופאת ילדים טענת שזה לא רציני וננתה אינהלציות במשך 3 שבועות. היום כבר ביקשתי הפניה לצילום חזה ואלו התוצאות: הודגמה הצללה באונה תחתונה משמאל-תסנין אין עדות לתפליט צל הלב אינו מוגדל. אני מבינה שזה דלקת ריאות הרופאה נתנה לה אנטיביוטיקה מסוג מוקסיפן 250 מ"ג 4CC (היא שוקלת 7.855 ק"ג) שאלתי היא האם התרופה והמינון אכן מתאימים? היה לה קודם חום 38 האם בגיל הזה אכן נונתים אנטיביוטיקה ולא צריך אשפוז?האם צריך צילום חוזר? תודה רבה
טיפול נכון אשפוז רק במצב קליני קשה שמצריך אשפוז ד"ר מיכאל ויינפאס , רופא מומחה, גמילה מעישון, ירידה במשקל, רפואת משפחה, דיקור אוזן לירידה במשקל וגמילה מניקוטין www.refoua.co.il