יובש בפה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני לוקחת כדורי הרזיה ומאז יש לי יובש בפה.רציתי לדעת אם זה יכול לגרום לנזק כל שהוא?אני שותה די הרבה ובכל זאת מרגישה יובש.
לקריאה נוספת והעמקה
השאלה המתבקשת היא : איזה כדורים את לוקחת ???????????????
גלולת הזהב להרזיה זה מה שכתוב עליו.
יש גלולות מרזות ואז שמפסיקים ליטול אותם אוכלים פי שתיים לדעתכם גלולת הזהב טובה ??
אני מעוניינת לקנות את יכולה להפנות אותי למי שצריך
את יכולה להשאיר לי פרטים במייל אני יחזור אליך. [email protected]
יש להשיג בנתניה בשווי של 450¤ לקופסא לחודש של 30 גלולות גלולה אחת לכל יום