אסטו
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לוקח מספר ימים אסטו לטיפול בחרדות ללא דיכאון. התחלתי בחצי כדור אבל יש לי התגברות של החרדה ואני נאלץ לאזן עם אלפרליד. האם זה תופעה מוכרת וכמה זמן זה יימשך? האם בינתיים להמשיך עם אלפרליד? האם אולי לקחת אסטו בערב לפני השינה במקום בבוקר?
איני רוצה לסתור את דברי רופאיך אבל היה לי מקרה דומה והחלפת האסטו לויאפקס הטיבה מאוד כיוון שיש לו תכונה נוגדת חרדה מתאימה יותר מאשר לאסטו אז לשקול החלפה או להמתין ובינתיים להעזר באלפרליד ד"ר מיכאל ויינפאס , רופא מומחה, גמילה מעישון, ירידה במשקל, רפואת משפחה, דיקור אוזן לירידה במשקל וגמילה מניקוטין www.refoua.co.il