תינוק בן חודש
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר מיכאל שלום רב יש לי תינוק בן חודש ימים שהחל מהיום לפנות בוקר החל להשתעל המון שנראה כתוצאה מליחה. אני מבינה שזו ליחה כי הוא מחרחר כשהוא נושם ונראה שהיא מפריעה לו לנשום ולכן הוא משתעל. אין לו חום רק השיעול מפריע לו מאוד. אני אמא טרייה ולכן אני לא יודעת אם במצב כזה צריך לקחת אותו לרופא או שניתן להקל עלחו בדרכים אחרות. לתשובתך אודה
אם מנוזל אפשר להקל עי מי מלח ועי אדים ואם יש ספק או הדרדרות כדאי שרופא יראה אותו רפואה שלמה ד"ר מיכאל ויינפאס , רופא מומחה, גמילה מעישון, ירידה במשקל, רפואת משפחה, דיקור אוזן לירידה במשקל וגמילה מניקוטין www.refoua.co.il