EBV
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ד שלום, בבדיקות דם שעשתה בתי בת 13.5 לפני כ-4 חודשים EBV- IGM חיובי,EBV-EBNA IGG-שלילי שזה אומר מחלת הנשיקה. (לדברי רופאת הילדים).אתמול בבדיקה EBV-IGM חיובי,EBV- EBNA IGG חיובי אבקש את עזרתך להבין מה פשר תוצאות אלו?(רופאת הילדים תברר זאת). אני מודאגת, תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
המשמעות של הבדיקות היא שהיא פיתחה נוגדנים למחלת הנשיקה שזה דבר נורמלי שמראה על תגובה תקינה של מערכת החיסון שלה רפואה שלמה
ד"ר שלום רופאת הילדים אמרה לי ,שהEBV-IGM היה צריך להיות שלילי,בזמן שEBV EBNA-IGG חיובי,לכן התוצאה לא ברורה לה. אז זה לא כך? סליחה על הנודנקיות, ושוב תודה