שאלה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בחודשים האחרונים אני מרגישה פעם - פעמיים בשבוע תחושה כללית לא ככ טובה. בחילה קלה, כאב ראש קל, חולשה קלה, צמא. יש לציין שאני ממשיכה לתפקד כרגיל. אבל התחושה חוזרת על עצמה. בדיקות דם בסדר גמור. סוכר מעט נמוך אבל בצורה מאוד לא משמעותית. מה אפשר לעשות?
אם כבר עברת בירור מלא ולא נמצא דבר ועדיין את סובלת מאיכות בריאותית ירודה כדאי לדבר על איך לחזק את ביראותך והרגשתך תזונה נבונה !!!!!!!!!! הרבה ירקות ירוקים דגנים מלאים ארוחה כל 3 שעות שתיה מרובה פעילות גופנית תחביב חיי חברה הפסקת עישון אם יש צורך התוזהנ הבריאה תשפיע לטובה על מערך הסוכר בגופך ולא יהיו לך ירידות של היפו עדכני ד"ר ויינפאס רפואה אינטגרטיבית www.refoua.co.il