חיסון נגד שפעת לילד שקיבל חיסון של כיתה א'
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בני בן ה-7 קיבל ב-26.10 את החיסון נגד חצבת, חזרת ואדמת. האם מותר לחסן אותו כבר עכשיו נגד שפעת או שצריך לחכות זמן מה? בקופה ממליצים להתחסן כבר עכשיו אך האחות שחיסנה אותו אמרה להמתין חודש. מה לעשות? בתודה, ע.
לקריאה נוספת והעמקה
נראה לי שאם מקבל חיסון בזריקה שזה המומת - הקופה צודקת _ קופע עם דגש ב- פ ) ואם החיסון הוא בטיפות לאף שזה חיוסן חי מוחלש אז אולי האחות צודקת אין לי מקור ספרותי שבו יש תשובה ברורה לשאלה אם ברצונך בתשובה עוד יותר ודאית - פני לפורום זיהומים