מטפורמין
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מטופל בכדורי מטפורמין - פעמיים ביום. אני נוהג לקחת כדור בבוקר לאחר הקימה בסביבות 07:00-07:30 וזאת ללא אוכל ובערב לאחר ארוחת ערב בסביבות 20:00-21:30 אתמול לא אכלתי ארוחת ערב ולכן לקחתי את הכדור בשעה 23:00 לא אוכל והבוקר שוב כדור בשעה 07:00 ללא אוכל. מבקש לדעת: * האם זו בעיה שאני נוטל את התרופה ללא אוכל ? * האם מרווח הזמן בין שתי המנות האחרונות לא היה קרוב מידי (8 שעות) * האם עשיתי טעות שלקחתי את מנת הבוקר הרגילה ? האם יתכן כי מעט דקירות בבטן ותחושה של בטן מעט עצבנית יכולה להגרם מהמינון הכביכול גבוה ב- 24 שעות האחרונות ? * הנחיות מיוחדות או עיצות לאופן נטילת הכדור ? תודה
כדאי לקחת אותו אחרי אוכל גם בבוקר לא עשית לעצמך שום נזק, הריי יש הנוטלים אותו גם 3 פעמים ביום. ייתכן והשינוי באופן נטילת הכדור גרם לך למחושי בטן ד"ר מיכאל ויינפאס , רופא מומחה, גמילה מעישון, ירידה במשקל, רפואת משפחה, דיקור אוזן לירידה במשקל וגמילה מניקוטין www.refoua.co.il