תרופות
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, להלן רשימת תרופות שהתחלתי ליטול לאחרונה. אשמח לדעת מה הסדר המומלץ בנטילה, והאם אין תגובה בין תרופתית: אלטרוקסין- 50 מ"ג בבוקר אוגמנטין- 875 בבוקר (למשך 10 ימים) קלונקס- 0.25 מ"ג בלילה לוסטרל- 50 מ"D בלילה אוגמנטין נוסף- 875 בערב (למשך 10 ימים). כמו כן, אשמח לדעת אם יש תוסף טבעי או המלצה למשהו שיוכל לחזק את הגוף במן נטילה של כל כך הרבה תרופות, שאין באפשרותי כרגע להפחיתן. תודה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה
רצוי ליטול פרוביוקטיקה בזמן נטילת האוגמנטין השאר כפי שציינת
בין התרופות שצוינו? תודה על תשובתך וגמר חתימה טובה