משהו מוזר
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דalשלום רב, הכנתי חביתה ורק לאחר אכילתה בעת שטיפת הכלים, שמתי לב לדבר הבא: על מנת להפוך את החביתה במחבת השתמשתי בידית/כף מיוחדת (לא שלי) ושמתי לב שעת השטיפה שכנראה היא ל חסינה לחום..... וחלק ממנה נשרף השאלה שלי היא האם יכול להיות שאכלתי פלסטיק שרוף ואם כן האם זה מסוכן/עלי לעשות משהו בנידון? תודה רבה :)
אכילת פלסיטק שרוף אינה המלצה לחיזוק הבריאות בייחד עם זאת אם זה קרה בצורה חד פעמית קשה לי להאמין שזה בעל השלכות ואין טיפול נדרש לדבר בתאבון להמשך ד"ר מיכאל ויינפאס , רופא מומחה, גמילה מעישון, ירידה במשקל, רפואת משפחה, דיקור אוזן לירידה במשקל וגמילה מניקוטין www.refoua.co.il