דופק לא סדיר בעת ביצוע פעילות גופנית
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 23. לאחרונה התחלתי לסבול מדופק לא סדיר, שמחמיר בעת ביצוע פעילות גופנית. הכוונה היא לתחושה שהלב מחסיר פעימות, נניח 2 מתוך 20 ב- 10 שניות (אני מודדת דופק באימון). הדבר לא מלווה בכאבים אבל אני כן מרגישה קצת קוצר נשימה כשזה קורה. יש לציין שאין לי מחלות ידועות, וביצעתי בעבר הולטר בשל דופק מהיר, אך הדבר קרה לפני בערך 10 שנים. האם אני צריכה לדאוג? האם הדבר יכול נלבוע ממחסור בוויטמינים, כגון ברזל?
ממליץ על בדיקת רופא אקג אקו לב בדיקות דם כולל המוגלובין ברזל חומצה פולית בי 12 סידן נתרן אשלגן לשקול מבחן מאמץ אם יהיה צורך בהצלחה ד"ר ויינפאס אתר www.refoua.co.il
באמת? אקו לב?