וירוס בטן???
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני מבוטחת מכבי וכרגע שוהה בחו"ל. הגעתי השבוע מהודו לצרפת והבאתי איתי וירוס בטן... בהודו-היה יום בו עוד סבלתי מחום נמוך, אך כבר כמה ימים שאין לי חום ורק משלשלת. (עם דם)וסובלת מהתכווצויות בבטן. אני אוכלת אורז ושותה הרבה מים-מלבד זאת-האם סביר להניח שיש צורך לגשת לרופא או לקחת תרופות מסוימות? או שניתן להניח שאם אין חוםת זה פשוט יעבור?
סביר להניח שזה יעבור תרופות עם מרכיב של PAPAVERINE PRAMIN יעזרו לתופעות של התכווצויות בבטן ובחילה בהתאמה ד"ר מיכאל ויינפאס , רופא מומחה, גמילה מעישון, ירידה במשקל, רפואת משפחה, דיקור אוזן לירידה במשקל וגמילה מניקוטין www.refoua.co.il