כתם אדום בחלל הפה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בת 27 - בריאה יש לי כתם אדום ( דומה שטף דם) באזור מתחת ללשון את הכתם ראיתי מיד לאחר טיפול שיננית , הבעיה היא שחשבתי שהיא פצעה אותי אבל לא הרגשתי שהיא פצעה או הכאיבה כמו כן היא לא אמרה לי כלום במהלך הטיפול ( במידה והוא היה שם הכתם) ממה זה יכול להיות ? אני מאוד לחוצה קראתי באינטרנט על סרטן הפה תודה
אם יעבור לך תוך 3 שבועות - תשכחי מזה אולי זה כן קשור לטיפול השיננית אם לא יעבור כעבור 3 שבועות לפנות לרופא משפחה ולבקש הפנייה לרופא פה ולסת לצורך ביופסיה ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה, רפואת משפחה, גמילה מעישון, דיקור אוזן לירידה במשקל וגמילה מהתמכרויות, יעוץ תזונתי www.refoua.co.il