כאבי בטן אצל ילדה בת 4.5
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, ביתי בת 4.5 סובלת מכאבי בטן מזה 10 ימים. זה התחיל בכאבי בטן המלווים בחום והקאות. החום וההקאות פסקו תוך 24 שעות לערך. אבל כאבי הבטן נמשכים לסירוגין, עד כדי שהיא מתעוררת משינה עם בכי נוראי של כאבים חזקים. היינו אצל רופאת הילדים כמובן , כאשר גם בדקה ומיששה את האזור המדובר. מה עושים??
לקריאה נוספת והעמקה
ביקור חוזר אצל רופאת ילדים לפעמים המקרה מתפתח והרופא צריך לבדוק שוב ולבצע בדיקות כדי להבין את מהלך המחלה אולי היא תיתן מוצר הרגעתי לבטן כמו קלבטן לדוגמה