שתי שאלות
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
1.אני התחלתי לגדל ירקות ופריות בגינתי.רק שתלתי והשקתי(בלי שום חומרי הדברה)האם מותר לאכול?לא מסוכן?היום מצאתי במקרה זחל חי ברימון.מעדיף לגדל אורגני כי זה עוזר לי בכמה בעיות בריאות שסובל ולקנות זה יקר.מה עצתך? 2.קבלתי צלחות זכוכית לאכילה משכנים.איך מחטאים אותם והופכים אותם להיגינים שלא יעברו מחלות? תודה רבה
איני נוהג לענות כך אבל חושב שהשאלה אינה לתחומי אני רופא ולא חקלאי מביקור שלי בחווה אורגנית - גם להם יש שיטות חלופיות שלהם כדאי להיוועץ עם חקלאי טבילת הצלחות במים רותחים אמורים לחטא אותם ד"ר מיכאל ויינפאס , רופא מומחה, גמילה מעישון, ירידה במשקל, רפואת משפחה, דיקור אוזן לירידה במשקל וגמילה מניקוטין www.refoua.co.il