שיעול מעצבן וחוסר תיאבון
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. לפני יומיים קמתי בבוקר שאני לא מרגיש טוב. זה התבטא בהרבה חולשה ובעיקר בחוסר תיאבון. לאחר שינה טובה בלילה עברה החולשה אך נוסף חוסר תאבון וגם שיעול מעצבן. חוסר התיאבון לא אופייני לי. אני אוכל בקושי ארוחה אחת ביום. השיעול הוא ללא ליחה או נזלת בכלל ונלווית לו תחושה מעצבנת בחזה העליון ( בכניסה לגרון). אני בסה"כ מרגיש טוב, ממשיך לעבוד וכו'. אשמח לקבל בבקשה חוות דעת על המצב המעצבן הזה.
לי זה נשמע כמו וירוס קל בדרכי הנשימה שיעבור תוך כמה ימים עם תמיכה של תשיה מרובה לימונים דבש בצל וכיוצא בזה לעוד עדכונים רפואים, מוזמנים לעמוד הפייסבוק של ד"ר מיכאל ויינפאס