עייפות כרונית
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בן 60 ובעברי אוטם שריר הלב עם פגיעה קלה מאוד בשריר הלב , עובד רגיל , מבצע פעילות גופנית כמעט כל יום , בדיקות אקו לב וארגומטריה לא השתנו מאז האוטם . בשנה האחרונה שמתי לב שמייד לאחר ארוחת צהרים אני רדום מאוד ונרדם למשך רבע עד כחצי שעה כאילו כל הדם זורם לקיבה ולכן אני עייף ונרדם . האם התופעה מוכרת , האם העיפות קשורה לאוטם שעברתי ואם לא מה זה יכול להיות . תודה
ליאור התופעה מוכרת באופן כללי שאכן אחרי ארוחה ישנה זרימת דם מוגברת למערכת העיכול ואכן זה גורם לעייפות אם אינך סובל מאי ספיקת לב כנראה שההתקף אינו הסיבה כדאי לבדוק מה אתה אוכל כדאי לחלק הארחורות לקטנות יותר , וכן לאוכל ממריץ ולא מעייף ואולי בתוספת צמחי מרפא משפרי ספיגת דם ומעוררים כמובן השלמת בדיקות כמו אנמיה ובלוטת תריס וויטמינים לעוד עדכונים רפואים, מוזמנים לעמוד הפייסבוק של ד"ר מיכאל ויינפאס