הרגשה רעה , בחילה , חוסר תיאבון
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בזמן האחרון יש לי הרגשה רעה , בחילה , חוסר תיאבון , אני אוכל לחם במים , החוסר תיאבון בא לפני התחושות האחרות. אציין גם דברים אחרים ואולי יש קשר אל התחושות. היציאות שלי אינן מוצקות וגושיות אלא אינו נוזל ואינו מוצק(עיסה) , יש לי 2-3 יציאות כאלה ביום , ולאחרונה גם יש לי כאבים וגירודים בפי הטבעת.
לקריאה נוספת והעמקה
אם מדובר בככה ימים - הכי סביר שמדובר בוירוס חולף אם זה נמשך זמן מה - לגשת לרופא - להשלא להבדק ולעשות בדיקות בהתאם מוזמנים להמשיך לקבל עדכונים רפואיים בעמוד הפייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס