מעבר משכיבה לעמידה - סחרחורת
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בן 64 ושמתי לב שבמעבר בין שכיבה לישיבה או עמידה יש לי לזמן קצר מאוד סחרחורת . בדקתי לחץ דם והוא תקין (הוא לא נמוך) . יש לי בעייה בעמוד שדרה צווארי (פריצת דיסק ) האם בעיה זו יכולה לגרום לסחרחורת . האם מומלץ לבצע בדיקות כלשהן ואיזה . תודה
תופעה זו קוראים אורטוסטטיזם לפעמים קשורה לתרופות שנוטלים ביתר לחץ דם צצריך לבדבוק לחץ דם בישיבה ואז שוב בעמידה ואז להשאר עומד ושוב בעוד כ 5 דקות או שמשנים תרופות במקרים נדירים יש תרופה לזה כמובן שרצוי לעבור לעמידה בתורה איטית יותר לא חושב שזה קשור לע"ש גש לרופא אמור לו שבאת לבדוק אורטוססטיזם בהצלחה מוזמנים להמשיך לקבל עדכונים רפואיים בעמוד הפייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס