שאלה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב ושנה טובה ובריאה לכולם אני בת 41 + ביצעתי בדיקות דם השבוע ולהלן התוצאות המוגלובין 14.5 RBC-4.75 HCT-43 MCV-90.4 MCH-30.5 MCHC-33.8 RDW-12.2 MACRO-0.5 MICRO-0.4 HYPO-0.4 גלוקוז -89 מה דעתך האם לאור תוצאות אלו צריך להמשיך לקחת ברזל אני לוקחת באופן קבוע יום יום ברזל כי אני לא אוכלת בשר לטענת רופא המשפחה שלי אני יצטרך לקחת ברזל כל החיים האם לדעתך ניתן לרדת לכדור יום כן יום לא תודה ושנה טובה ובריאה
האמירה של הרופא שלך אומללה ומשקפת בורות תזונתית ישנם מקורות רביל לברזל מהצומח כמו קטניות, טחינה ברוקולי גרעיני דלעת ועודו ועוד לפי הבדיקות אין מחסור בברזל כדאי כמובן לראות גם ערכי ברזל ופריטין מוזמנים להמשיך לקבל עדכונים רפואיים בעמוד הפייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס