משהו תקוע בגרון וכאבי בטן
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, אני בן 26, לפניי שבועיים נהיה לי תחושה של משהו שתקוע בגרון (כמו אוכל שלא יורד) בנוסף אין לי תאבון וכל מה שאני אוכל לא עושה לי לא טוב בבטן (כאבים, התכוצויות), לפעמים יש קצת רוק שנשאר בגרון ולא יורד. יש יציאות לעיתים גם שלשולים. ביקרתי אצל רופאת המשפחה והיא טוענת שזה כנראה וירוס ונתנה לי לקחת רפטריצין וקל בטן. במשך השבועיים שתיתי תה גרגרתי מים עם מלח לרוק ולקחתי רפטריצין אבל אין שום שיפור אני בקושי אוכל ומה שאני אוכל עושה לי לא טוב. קשה לי לתפקד ככה ואני לא יודע מה לעשות? אודה לתשובתך,
היי משה מה המייל שלך ? אני אכתוב לך באופן אישי שירה
[email protected] תודה.
כדאי לעשות צילום ושט קיבה לראות אם יש בעיה בושט אם אכן זה וירוס כמו שהרופאה חושבת זה יכול לקחת גם כשבועיים מוזמנים להמשיך לקבל עדכונים רפואיים בעמוד הפייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס