דפיקות לב לחץ בחזה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, בת 31 לא מעשנת. בריאה בדר"כ. ביומיים האחרונים אני חשה דפיקות לב ולחץ קל בחזה למשך כרבע שעה בכל פעם. זה קורה לי 4-5 פעמים ביום. בלילה ישנתי טוב. אין קוצר נשימה או כאבים נוספים. יכול להיות שמדובר בלחץ נפשי או שאני צריכה לדאוג? בעבודה קצת לחוץ לאחרונה אבל אני לא חושבת שאני בלחץ.. יש לי תור פנוי רק לראשון לרופאת משפחה. האם כדאי ללכת למוקד או אפשר להמתין או לא לדאוג בכלל? :-)
תמיד הרפואה שלך לא פנויה,מה יהיה איתך או שאין לך מה ללכת
ודאי שהסבירות היותר גבוהה היא ללחץ נפשי ולא למחלת לב בייחד עם זאת אין לי אפשרות לשלול את האפשרות השנייה מהפורום בלי לבדוק אותך מוזמנים להמשיך לקבל עדכונים רפואיים בעמוד הפייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס