תוצאות בדיקות חריגות
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 31, בריאה בד"כ. בחודש האחרון סבלתי משלושה מקרי חום כל שבוע-שבועיים וכאבים במותן ימין. באפיזודה השלישית פניתי לרופאה שהפנתה אותי לבדיקות דם ואולטרסאונד לכליה (שאבצע בעוד יומיים). החריגות שעלו עד כה הן esr - 99 ו - crp- 7.49 mg/dl. יתר המדדים תקינים. במקביל, בסטיק שתן נמצאו תאי דם אדומים. מה זה יכול להיות? תודה, נעמה
מדובר בסמני דלקת שעולים כשיש דלקת בגוף אבל הם לא ספציפיים זאת אומרת אם כרגע יש לך מחלה ויראלית רגילה של שלשולים- זה גם מעלה סמני דלקת בגוף בכל מקרה לחזור אליה להמשך בירור בהצלחה מוזמנים להמשיך לקבל עדכונים רפואיים בעמוד הפייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס