מולטיויטמינים
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום.אני בת 81 ,ברקע סובלת מיובש קיצוני בפה ובעקבות כך-בכאבים עזים ותחושת השריפה בלשון,רפלוקס אזופגיטיס ולרינגיטיס,הפרעות בקצב לב-לא מטופלות תרופתית,חולשה כללית.,עברתי אירועים מוחיים חוזרים .בבדיקות דם כל הערכים בגבול הנורמה.מטופלת תרופתית בקונטרלוק,פלביקס,ביקארד,אומגה 3,ואבן.אני מעוניינת לקחת מולטיביטאמינים ומתלבטת בין צנטרום סילבר ומולטיביטאמינים של חברת אלטמן.מה הייתה ממליץ?בתודה מראש.
תכשיר בשם BIOTENE יכול לעזור לך ליובש בפה לא משנה איזה מולטיויטמין מהם מוזמין אותך לעשות לייק לעמוד הפייסבוק " ד"ר מיכאל ויינפאס- רופא מומחה " וקבלו עצות על תזונה בריאה, צמחי מרפא ורפואה