ייעוץ לגבי תחושות אי נוחות בבטן

דיון מתוך פורום  רפואת משפחה וכללית

29/06/2013 | 19:43 | מאת: ניסים

שלום, אני בן 29, בריא בדר"כ, לפני שנה אובחן בגסטרוסקופיה חיידק ה.פילורי. קיבלתי טיפול משולש. בדיקת נשיפה כחודש אחרי כן הראתה שהוא נכחד. מאז סובל מגרפסים רבים, תחושת אי-נוחות בבטן מלווה בגזים. עשיתי כמה בדיקות המשך כמו בריום, CT בטן וכו', הכל יצא תקין. מלפני חודש ועד היום, הבטן סוערת, משמיעה קולות, במיוחד בשכיבה. לעתים מרגיש מעין דקירות. יש לציין כי היציאות סדירות ואין שלשולים. הדבר מדאיג אותי כבר כי אין לי מושג מה זה והאם זה מסוכן! אבקש חוות דעתך המקצועית בעניין. תודות.

לקריאה נוספת והעמקה

אחרי סדרת הבדיקות שעברת - מסוכן זה כנראה כבר לא עליך לפנות לרופא גסטרו ייתכן והוא ירצה לבצע לך גסטרוסקופיה מבחינה קונבנציונלית הטיפול שיוצא לך הוא אומפרדקס הוו אומר נוגד חומצה מסוג כזה וא אחר מבחינת רפואת צמחים תוכל להנות מטיפול בקמומיל ליקוריץ מליסה זוטה לבנה וכיוצא בזה המשך בבירור ואז בחר פיתרון מוזמנים לעשות לייק לעמוד הפייסבוק " ד"ר מיכאל ויינפאס- רופא מומחה " וקבלו עצות על תזונה בריאה, צמחי מרפא ורפואה

30/06/2013 | 09:44 | מאת: נטע

ד"ר ויינפאס שלום, בעקבות תשובתך לניסים, ומכיוון שגם אני סובלת מתופעות דומות ומאובחנת עם דלקת קלה בתריסריון, רוצה לדעת האם הצמחים שהזכרת יכולים לטפל בתופעה זו והאם אפשר להשיג אותם באופן עצמאי או שיש צורך בטיפול והזמנתם ע"י המטפל?

מנהל פורום רפואת משפחה וכללית