מינון יתר של אלטרוקסין ומחזור קשה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר אני בת 37, מאובחנת עם תת פעילות בלוטת התריס ונוטלת אלטרוקסין מזה כ-5 שנים. לאחרונה הייתה תקופה של שלושה חודשים שבטעות הרופא קבע לי מינון גבוה מדי של אלטרוקסין (כפי שהתברר בבדיקה שעשיתי לפני כחודש וחצי). אחרי הבדיקה הורדתי את המינון ועכשיו ה-TSH תקין. אבל בחודשים האחרונים גם הווסת שלי מאוד קשה בעיקר מבחינת דימום חזק וחריג במיוחד. האם יכול להיות קשר בין הדברים? שמכיוון שלא הייתי מאוזנת כמה חודשים זה ישפיע על הווסת?
לקריאה נוספת והעמקה
ייתכן וכן מוזמנים לעשות לייק לעמוד הפייסבוק " ד"ר מיכאל ויינפאס- רופא מומחה " וקבלו עצות על תזונה בריאה, צמחי מרפא ורפואה