החלשות מערכת החיסונית ???
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר' מיכאל ויינפאס שלום מתחילת השנה חליתי בשפעות 5 פעמים. נראה לי שיש תבנית חוזרת, הולך לשחות בבריכה באותו ערב מתיחל לנזול - הפרשה שקופה מהאף, ולפעמים משם מתדרדר לנזלת מזוהמת ואז תופעות של שפעת: חולשה, לפעמיפ כאבים בכל גוף ולעטים חום שנמשך יום או יומים. האם מספר הפעמים הגבוה שאני נדבק / חולה - מצביע על החלשות מערכת החיסונית ??? ואם כן האם יש דרך לשקם / לשפר ... ? תודה מראש אורי
אורי ברפואה הקונבנציונלית אין ממש התייחסות למערכת חיסון ותרופות לחיזוקה בעולם צמחי המרפא יש אנסוף צמחים שיכולים חזק משמעותית את המערכת מוזמן ליצור עמי קשר בעמוד הפייס ואנסה לעזור לך נסה גם אטמי אוזניים בבריכה מוזמנים לעשות לייק לעמוד הפייסבוק " ד"ר מיכאל ויינפאס- רופא מומחה "
ד"ר מיכאל ויינפאס תודה רבה על תגובה מהירה אני לא מצוי / ללא חשבון בפייס בוק - אחד מילדי יעשה זאת בשמי שוב תודה אורי וייר