האם אזניל מועיל לסטרופטוקוק?
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי ילדה בת שנתיים וארבעה חודשים.היא חולה כבר ארבעה ימים עם חום גבוה הרופאה חוששת מחלת הנשיקה. עשינו ספירת דם והתשובה אינה וודאית בין ווירוס לחיידק.משטח הגרון יצא חיובי לסטרופטוקוק.בינתים הבת שלי מקבלת אנטיביוטיקה מסוג אזניל אולם החום עדיין לא יורד לאחר שלושה ימים של אנטיביוטיקה(היום זה היום השלישי). האם זה סביר שעדיין יש לה חום למרות האנטיביוטיקה?
לקריאה נוספת והעמקה
אזניל מכסה סטרפ מזה שלא ירד החום ניתן להסיק שמא מקור מחלתה אינו הסטרפ כי אם אולי באמת וירוס מוזמנים לעשות לייק לעמוד הפייסבוק " ד"ר מיכאל ויינפאס- רופא מומחה "