תהליך אקוגני בכבד. אבן בטחול
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. (במסגרת בירור סביב כאבי בטן ושלשולים ) בבדיקת אולטרסאונד נמצא תהליך אקוגני 17 ממ בכבד. המנגיומה?. טחול מעט מוגדל 13.4 ס"מ. אבן בקוטר 17 מ"מ בכיס המרה מעט sludge. מומלץ מעקב סונגרפי לכבד. האם יש בממצאים דבר המצריך טיפול או המשך בירור? רופא המשפחה החזיר לגסטרולג שהזמין את הבדיקה... הוא אומר שלדעתו יש להסיר את האבן... האם הוא צודק? תודה
אם יש כאבי בטן בבטן ימנית עליונה - מסירים האבן אם אין תסימינים - היא לא מפריעה מוזמנים לעשות לייק לעמוד הפייסבוק " ד"ר מיכאל ויינפאס- רופא מומחה "
תודה על התשובה המהירה כאב הבטן הוא דווקא במרכז ולמטה... אני מבין שהכבד תקין?