ברונכיט חזק
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עם ברונכיט מיום שני בערב חום 38 ,שיעולים עד הקאה ,ליחה מוגלתית חרחורים קלים הייתי אצל הרופאה ביום שלישי קיבלתי אנטיביוטיקה רוקסו 150 מג פעמיים ביום אני מרגישה שיפור קל מאוד,שזה מתבטא בעיקר בזה (סליחה על התיאור ) שה"גיפה " יוצאת החוצה מה שמטריד אותי זה החום שבקושי יורד למרות אקמול 38 כמעט כל היום מצליחה להוריד ל37.7 ובלילה עולה ל 38.8 היום זה היום השלישי לאנטיביוטיקה ,האם זה תקין שאין כמעט הקלה?
כדאי לעשות צילום בית חזה ולפי התוצאה לבחון צורך באנטיביוטיקה נוספת במקביל מזמין אותך להמשיך להתעדכן על תחומים ברפואה מדעית וגם רפואה טבעית בעמוד הפייסבוק שלי : ד"ר מיכאל ויינפאס