רמת סוכר גבולית
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר ויינפאס שלום רב, אני בן 34, משקל 63.5 קילו עם גובה של 1.82. עד לפני שנתיים רמת סוכר שלי הייתה בסביבות ה70-80. לפני שנה וחצי זה עלה ל85 ולפני כשבוע בבדיקת סקר רפואי גילו שזה כבר 98. והיום עשיתי עוד פעם בדיקת סוכר (דרך רופא אא"ג) והיה הפעם 100. לפני הבדיקה הקודמת לא ישנתי טוב ולבדיקה היום הגעתי מצונן. השאלה שלי היא האם לחץ והצטננות יכולים לגרום לרמת סוכר גבוה באופן זמני? ואם לא, האם עלי לגשת לרופא כדי לבדוק אם יש לי סוכרת? בתודה וחג שמח, בוריס.
אין לך סוכרת בכל מקרה וכדאי לאכול בריא כדי למנוע סוכרת בריאות שלמה מזמין אותך להמשיך להתעדכן על תחומים ברפואה מדעית וגם רפואה טבעית בעמוד הפייסבוק שלי : ד"ר מיכאל ויינפאס