ציסטה קורטיקלית
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
במסגרת מעקב אצל אורולוג במהלך 3 שנים עשיתי כל חצי שנה אולטרסאונד כליות ודרכי השתן. היו פעמים שראו ציסטה והיו פעמם שלא. הפעם, כשהרופא אמר שאין צורך יותר במעקב וזו הפעם האחרונה שאעשה את האולטרסאונד קבלתי את התשובה וכתוב: שתי הכליות בגולד ובצורה תקינים, בעלות פרנכימה שמורה. המערכת המאספת אינה מורחבת. ציסטה קורטיקלית זעירה 8 מ'מ בכליה שמאלית- חדשה לעומת בדיקה קודמת. דופן השלפוחית סדיר. התרוקנות תקינה. רציתי לדעת ( עד שאלך לרופא)מה זה אומר? האם יש מקום0 לדאגה? תודה על תשובתכם נועה
אין מה לדאוג מזמין אותך להמשיך להתעדכן על תחומים ברפואה מדעית וגם רפואה טבעית בעמוד הפייסבוק שלי : ד"ר מיכאל ויינפאס