ערכה ביתית לבדיקת שתן
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר אני סובל מערמונית שפירה מוגדלת ומטופל על ידי אבודרט וקסטרל. מדי כ 8 חודשים אני חוטף דלקת בדרכי השתן ומטופל באנטיביוטיקה. שאלתי היא האם הערכה בייתית של בדיקת השתן שניתן לרכוש אותה בבתי המרקחת אכן מצביעה על דלקת שתן מסויימית זו ? תודה
אם אתה מתכוון לסטיק שתן - הוא נותן הערכה של כדוריות דם לבנות בין היתר שהן עולות גם בדלקת אך כדי לדעת אם באמת יש דלקת ואת סוג החיידק צריך תרבית שנעשת בקופה בכל מקרה כדאי להיוועץ באורולוג ולשקול אם יש מקום לטיפול מונע או לכל הפחות לטיפול אנטיביוטי בדלקת הנוכחית אם כן הבדיקה שציינת נותנת רמז ולא תשובה חד משמעית בהצלחה ד"ר ויינפאס www.refoua.co.il