מעקב בלוטת התריס
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחודש עשיתי בדיקת דם שבה בין היתר בדקתי את ה-TSH ונמצא שהוא יצא מאיזון (נוטלת אלטרוקסין מזה 5 שנים). כמובן שהרופא העלה לי את המינון אך השאלה שלי היא תוך כמה זמן מרגע העלאת המינון מומלץ לבדוק שוב האם הבלוטה התאזנה?
בערך חודש תלוי כמה היא יצאה מאיזון מזמין אותך להמשיך להתעדכן על תחומים ברפואה מדעית וגם רפואה טבעית בעמוד הפייסבוק שלי : ד"ר מיכאל ויינפאס
בפעם הקודמת (לפני חצי שנה) ה-TSH עמד על 4.74 ואילו בבדיקה האחרונה לפני כחודש היא על 6.32. המינון עלה מ-600 מק"ג בשבוע ל-700. האם אתה ממליץ לעשות בדיקה כבר עכשיו? (כאמור חודש אחרי הבדיקה האחרונה) תודה