כאבים בבטן
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, מזה זמן רב בזמן שאני נושם לתוך הבטן אני מרגיש כאבים , בבטן העליונה, זה קרה לאחר שהיו לי הרבה פרפרים בבטן שזה בערך באותו מקום , יש משהו לעשות עם זה ? בדיקה ?
לקריאה נוספת והעמקה
האמת שהתלונה לא מאוד מובנת..תוכל לפרט ?
ככה סתם אין לי כאבים בבטן , אבל במקרים שאני שואף אוויר לתוך חלל הבטן אני מרגיש כאב מסוים או סוג של לחץ , בעבר זה בא לידי ביטוי בעיקר אחרי אוכל , אם הייתי נוגע בבטן העליונה , היה ממש כואב לי וגם היום המצב ככה רק פחות כאב , ורק ציינתי מקודם שכל זה בא לי לאחר שהייתי במצב נפשי לא טוב והיו לי בתקופה אז פרפרים בבטן שממש הייתי מתקפל מהם