ויטמין D
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 39. בדיקת דם מהיום : VIT.D 25-OH 8.13 NG/ML בעבר היה לי גם נמוך, אך לא ברמה כזו. האם יש צורך בבירור נוסף או פשוט להתחיל להשתמש בתוסף ? האם ויטמין ברמה כזו משפיע על שרירים/עצמות ? ( אני סובל מכאבים בגב תחתון/רגליים/שוקיים.) מה המינון המומלץ ? נ.ב. בספירת הדם, רמת האשלגן כמעט גבולית, האם זה בעייתי/מסוכן/דורש מעקב ? PHOSPHORUS 2.76 MG/DL ( 2.50- 4.60) (........*)
הכל בסדר לכולם בארץ חסר ויטמין די לפי בדיקות המעבדה הספק אמינות קח כ 12 טיפות יומיות לחצי שנה ו 15 דק בשמש ליום מזמין אותך להמשיך להתעדכן על תחומים ברפואה מדעית וגם רפואה טבעית בעמוד הפייסבוק שלי : ד"ר מיכאל ויינפאס