תשובות מלחיצות בבדיקות דם
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
סובלת מכמה תופעות (השמנה חריגה ,לחץ גם גבוה ,צותשות,חוסר פיקוס ועוד ) נשלחתי לבדיקות מקיפות לפני שנתיים עשו ברור ולא גילו כלום -הפעם התעקשתי יותר לעומק בטן נפוכה מאוד,רקע משפחתי קשה של סרטן משני הצדדים התוצאות חזרו יש כמה חריגות folic acid 2.6 נמוך מאוד erythroleyted 25 גבוה crp 0.8 גבוה שאר הבדיקות בנורמה (עוד לא הגיעו כל התוצאות ) אני אצל הרופאה שבוע הבא אבל אשמח לקבל כיוון מאוד לחוצה בת 46
אין לך סיבה להלחץ !!!!!!!!!!!!!! חומצ הפולית נמוכה קשור הרבה לתזוהנ הלקויה שלנו לוקחים 3 חודשים תוסף אריטקוציטים - אם המוגלובין תקין אז סבבה CRP לא ממש גבוה הכל בסדר מזמין אותך להמשיך להתעדכן על תחומים ברפואה מדעית וגם רפואה טבעית בעמוד הפייסבוק שלי : ד"ר מיכאל ויינפאס
נרגעתי,תודה מקרב לב . (אגש כמובן לרופאה וכל השאר..)