ויטמין D
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחרונה בתי שהשתחררה מצה"ל ערכה בדיקות דם ושתן כלליות ורופא הנשים ששלח אותה, הודיע שיש לה חוסר בויטמין D ושתלך לרופא המשפחה. רופא המשפחה אמר שזה לא חוסר ולמעשה לא צריך כלום אלא רק חשיפה לשמש. הערכים הם: vitamin d 25 - 14. קצת קשה לקבל החלטה כאשר 2 רופאים טוענים אחרת. אודה באם אקבל תשובה ברורה, האם יש חוסר ואם כן, כמה טיפות ויטמין D עליה לקחת, תודה.
אישית אני הייתי נותן לה טיפות ויטמין די יש פה סוגיה מרוכבת שלא כלכך ברור כמה הבדיקות שלה הקופות יודעות בכלל למדוד ויטמין די אולי לזה רמזה הרופאת משפחה ? ונכון שלכולם הוא יוצא נמוך בכל מקרה לא יזיק לקחת זו דעתי מוזמנים להמשיך להתייעץ ולהתעדכן בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה