שאלה לגבי תוצאות בדיקות דם בהריון
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בסוף שבוע 17 בהריון ונשלחתי לבצע בדיקות דם+חלבון עוברי. בתוצאות בדיקות הדם שהתקבלו ראיתי שההמוגלובין יצא נמוך צבוע באדום בערך של 11.9 וה-Hematocrit גם יצא נמוך צבוע באדום בערך של 35.9 . רציתי לדעת מה הבעיה וכיצד ניתן לטפל בה? לפני חודשיים החלפתי את הפרנטאל שלקחתי עקב בעיות עצירות לפרנטאל של 9 חודשים ועכשיו התחלתי לקחת גם אומגה 3. האם זה קשור? תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
כנראה חוסר ברזל שאפשר לפתור עם תכשיר ברזל מוזמנים להמשיך להתדיין ולהתעדכן בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס "
לקריאה נוספת והעמקה