בדיקת דם סמוי בצואה - תוצאה חיובית
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר ויינפאס שלום, בעלי, כבן 50, בריא בדרך כלל, ביצע בדיקת דם סמוי בצואה(הוצע לו על ידי הרופא בגלל הגיעו לגיל..)תוצאת הבדיקה חיובית. עדיין לא שוחחנו עם רופא המשפחה והייתי רוצה לדעת מה בדרך כלל הפרוטוקול אחרי תוצאה חיובית? ( הבדיקה בוצעה ב"קיט" אחד ולא נלקחה לאחר דיאטה מסויימת וכד' )האם מבצעים בדיקה חוזרת או שישר ממשיכים לבדיקות חודרניות עליהן קראתיכדגומת קולונוסקופיה וכד'? במקביל הוא ביצע ספירת דם שגרתית שהיתה תקינה לחלוטין. אשמח אם תוכל לענות לי (אני דואגת יותר ממנו) רונית
מקובל לבצע קולונוסקופיה ללא בדיקת דם סמוי נוספת מוזמנים להמשיך להתדיין בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס "