ct בטן ואגן תלת פאזי -מבולבל לגמרה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מדובר בכבד מעט מגורגר איפה יותר טוב לעשות את הבדיקה ברמת החייל ת"א באסותה או בראשון באסותה? בת"א אין טורים רק בעוד חודש, בראשון יש טורים מידיים. בת"א יש רדיולוג פרטי-זה עוזר? שווא לחקות עם הבדיקה? משום מה קבלתי טופס 17 אוטומטית (היה באינטרנט) לרמת החייל, הם אומרים שזה הולך לפי מגורים ונתן לשנות במידה והבדיקה מתבצעת בשלוחה אחרת של אסותה. באסותה אומרים שלא משנה איפה עושים את הבדיקה.
לקריאה נוספת והעמקה
לדעתי ממש לא משנה מוזמנים להמשיך להתדיין בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס "
לקריאה נוספת והעמקה