ויטמינים B ו-D
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בן 49. הויטמין 12B שלי בגבול הממש תחתון של הנורמה. אני מעוניין לקחת טבליות 12B במציצה תחת הלשון. כמה זמן לקחת ובאיזה מינון לקחת? האם יש הנחה על טבליות 12B למציצה עם מרשם של רופא מכבי? הוטימין D שלי עומד על 12. (הנורמה היא 20 עד 100). אני מעוניין לקחת טיפות ויטמין D. כמה זמן לקחת ובאיזה מינון לקחת? האם יש הנחה על טיפות ויטמין D עם מרשם של רופא מכבי?
לקריאה נוספת והעמקה
קח ל 3 חודשים יש במכבי עם הנחה מוזמנים להמשיך להתדיין בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס "