דלקת ריאות
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 40 חולת אסטמה החורף חטפתי פעמיים דלקת ריאות אני מטופלת בסרטייד משאף 500 ובטלפסט נגד נזלת אלרגית ותרסיס לאף ולוקחת לוסק לצרבת עקב גסטריטיס והחורף פעמיים יש לי דלקת ריאות עם שיעול חירחורים ציפצופים וקוצר נשימה קיבלתי בפעם הראשונה רוליד לא עזר קיבלתי אחר כך שני אנטיביוטיקות זינט וקארין וכדורי פרדינזון ולעשות אינלציות יש שיפור קל אך עדיין יש שיעול עם ליחה האם זה קורה בשל אי איזון אסטמה ? האם לוקח זמן לרפא דלקת ריאות והאם הטיפול שקיבלתי הוא טיפול נכון כמובן שקבעתי תור לרופא ריאות שבוע הבא אודה לך על תשובתך
נשמע שטופלת היטב ונכון באסטמה כדאי לעשות חיסון שפעת ובאסטמה יש אכן שכיחות גובהה יותר של דלקות ריאות מוזמנים להמשיך להתדיין בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס "