התייעצות לגבי תרופת בטא בלוקר לחולה כרונית באסטמה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, עוד שאלה לגבי סבתי, בת 74, חולה כרונית באסטמה מטופלת בסטרואידים (סטרוקורט) מזה כ-30 שנה, עברה 2 התקפי לב. היא סובלת אריטמיה, טכיקרדיה, לחץ דם מוגבר, וסוכר שעולה לאחר נטילת הסטרואידים ויכול להגיע עד 300. סבתי נוטלת תרופת IKAOR אך לאחרונה, לאחר שההתרופה עברה ליצור של "טבע" תרופה זו התחילה לגרום לתופעות לווי של אלרגיה של כתמים ופצעים בעור וכאבים בכיבה. קרדיאולוג המליץ לה להחליף לתרופת בטא בלוקר CODILOCK מינון: 1.25 היא חוששת ליטול כיוון שזה בטא בלוקר. מה דעתך המקצועית? והאם יש אופציה לתרופה אחרת? תודה.
אין מה לדאוג , הצעת הקרדיולוג במקום מוזמנים להמשיך להתדיין בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס "