בדיקת דם
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בן 39 בלי מחלות ברקע , יש לי חוסר G6PD. אני סובל כמה חודשים מעייפות מוגברת. בתוצאות בדיקת הדם יצא RBC נמוך 4.78 , ,PDW,MPV,MCH,MCHC נמוכים, RDW גבוה ושאר ספירת הדם תקינה. יצא גם ערך אשלגן גבוה קצת 5.3 ובתפקודי כבד : הבילירובין גם הישיר וגם העקיף גבוהים, אנזימי הכבד תקינים. ערך ויטמין B12 נורמלי, CRP נורמלי,TSH נורמלי. מה ניתן להסיג מהתוצאות ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
לא ניתן להסיק מזה שומדבר מיוחד וחריג מדיי לגבי הבילירובין - רופא שלך ימשיך בירור לפי שאר הבדיקות מוזמנים להמשיך להתייעץ ולהתעדכן בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה "