בעיית זיכרון
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 27 ומרגישה נסיגה בזיכרון שלי. אשמח לדעת איך אפשר לבדוק את העניין אפילו במסגרת ניסיונית. מדובר בזיכון לטווח קצר במיוחד אבל גם ארוך. אשמח לכל עצה. תודה מראש, שירה
בדיקת בלוטת תריס בי 12 חומצה פולית לשלול דיכאון אחכ גם לשקול סיטי מח מוזמנים לעמוד הפייסבוק המקצועי שלי : ד"ר מיכאל ויינפאס - רופא מומחה
הי, ראשית תודה על תגובתך, אכן בכוונתי לבדוק את העניין לפי המלצתך. לגבי החומצה הפולית האם מדובר בטיפול ארוך טווח או משהו שטיפול קצת יכול לפתור? ולגבי הסיטי מוח האם זה מעיד על משהו חמור יותר? והאם פשוט ניגשים לרופא ומבקשים הפניה? המון תודה שוב.. שירה