טעם רע בפה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בחורה בת 30, בריאה בדרך כלל ולא נמצאת במצב של לחץ/דיכאון וכו'. בחודשים האחרונים אני סובלת מטעם רע בפה אשר התחזק מאוד בימים האחרונים. לא קיבלתי תלונות על ריח... אני מרגישה שמקור הטעם לא בחלל הפה אלא בגרון או בקיבה אך לא כל כך הרגשה של צרבת או אי נוחות בקיבה. הטעם ותחושת אי הנוחות חזקים ומטרידים מאוד. הופנתי לבדיקת הליקובקטר פילורי. מאחר ומלבד לטעם הרע אני לא סובלת מאף אד מהתסמינים שנתקלתי בהם לחיידק הזה, האם יכולות להיות סיבות נוספות שכדאי שאבדוק? תודה מראש, מעין
בעיות דנטליות, דלקות חניכיים, הרגלי אכילה, נשימה דרך הפה, רפלוקס מהקיבה... ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה לרפואת משפחה, גמילה מעישון ורפואה טבעית דף פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס מוזמנים לעשות לייק לעמוד אתר www.refoua.co.il