עייפות כרונית? איפה הגבול בין בעיה לנורמה?
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני כבר יותר משנה עייפה מאוד בשעות הצהריים שמרגישה צורך וחובה לישון כדי להמשיך את היום, לקבל את הילדים ולהמשיך לעבוד בערב. ללא מנוחה אני עצבנית, עייפה, חסרת סבלנות ועוד. אני מרגישה שאני לא יכולה כל הזמן להיות בפעולה וחייבת את זמן השינה וגם פסק זמן לא תמיד לעשות. איך אני יודעת אם העייפות היא בעיתית מידי ודורשת בדיקה או טיפול? אולי זה נורמלי לאישה עובדת עם ילדים שהיא חייבת לישון. הנקודה שפשוט קשה לי לתפקד ולהיות רגועה ללא שינה. מה לעשות? זה דורש בדיקה או טבעי? מבחינת ברזל - הברזל שלי תקין. תודה
נשעמ טבעי ופיזיולוגי מאוד בלי קשר פעם ב כדאי להיבדק ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה לרפואת משפחה, גמילה מעישון ורפואה טבעית עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס מוזמנים לעשות לייק לעמוד אתר www.refoua.co.il