כאבי בטן חמורים
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התחילו לי כאבי בטן לפני כחצי שנה באופן קבוע. כל דבר שהייתי אוכלת היה גורם לזה. עשיתי בדיקת נשיפה והתגלה שיש לי חיידק הליקובקטר. לקחתי במשך חודש את הכדורים שצריך, וחיכיתי חודש נוסף לבדיקת נשיפה חוזרת לגלות אם החיידק עדיין פעיל. במהלך חודש ההמתנה הרגשתי מצויין, חוץ מהפעמים בהם שתיתי חלב בהם היו לי כאבי בטן אך לא חמורים כמו לפני לקיחת הכדורים. יום אחד בדיוק לאחר הבדיקה החוזרת חזרו לי כאבי הבטן והבחילות. בדקתי את התוצאות והן תקינות לפי מה שהבנתי- 0.11 אני באמת מיואשת כבר. מה זה יכול להיות?חגגחjjsdsd
לעשות תבחין נשיפה לרגישות ללקטוז להמשיך שימוש באומפרדקס ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה לרפואת משפחה, גמילה מעישון ורפואה טבעית עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס מוזמנים לעשות לייק לעמוד אתר www.refoua.co.il