סימפלי הרפס
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לאחר שקיבלתי אדמומית חמה מאד ודוקרת ברקה שמאל, ולאחר שניסיתי את כל המשחות האפשריות, יצאו פצעונים מעטים שהפכו למקום אדום שהאדים יותר והתבהר לפי רצונו החופשי. ובהתאם לאדמומית הרגשתי דקירות כאב . מאחר ולא עבר, פניתי לרופא עור שאמר שזהו סימפלי הרפס, ונתן לי 7 ימיפ לקחת 5 פעמים ביום זובירקס ותרחיץ קאלמין פעמיים ביום. בעבר היתה לי מחלת הנשיקה. אודה לך אם אקבל הבהרות נוספות. כיצד זה נוצר ומדוע? כמה זמן נמשך? האם יש אפשרות לקיצור דרך? תודה תודה דוידה
הרפ הינו מזהם ויראלי, האיפול שקיבלת ספציפי אליו וזוהיא הדרך לקיצור המחלה אין קשר למחלת הנשיקה רפואה שלמה ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה לרפואת משפחה, גמילה מעישון ורפואה טבעית עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס מוזמנים לעשות לייק לעמוד אתר www.refoua.co.il